شهر من اینجا نیست ....

دنیای ستارگان




شهر من اینجا نیست!

اینجا


آدم که نه

آدمک هایش ,

همه ناجور رنگ بی رنگی اند

و جالب تر

اینجا هر کسی

هفتاد رنگ بازی میکند

تا میزبان سیاهی دیگری باشد

شهر من اینجا نیست

اینجا


همه قار قار چهلمین کلاغ را

دوست می دارند!

و آبرو چون پنیری دزدیده خواهد شد

شهر من اینجا نیست

اینجا


سبدهاشان پر است از

تخم های تهمتی که غالبا “دو زرده” اند

من به دنبال دیارم هستم,

شهر من اینجا نیست

شهر من
گم شده است
!



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت16:06---16 تير 1392
خیلی عالی بود مرسی نازنینم
پاسخ:ممنون از حضورتون


غریبه
ساعت18:27---10 تير 1392
صدر درصد زبون زن... اینم پرسیدن داره؟؟

zhale
ساعت22:39---28 خرداد 1392
الهیییییی اردکارو

کتایون
ساعت22:17---15 ارديبهشت 1392
قطره های اشک تو هرکدام یک گوهرند ...و بسیار ارزشمند ...مواظب باش هرکسی ارزش گریستن ندارد

حسام
ساعت17:58---5 ارديبهشت 1392
دارم از تــو حــرف می زنــم
امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد
ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو
به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد
شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش…


hossein
ساعت21:26---4 ارديبهشت 1392
سلام.مرسی که به من سر زدید واقعا قوت قلبی برای من بود شماهم خیلی مطالب زیبایی داشتید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:,سـاعت 20:51 نويسنده نازنین
яima